keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Uuden kodin kesäkukat

Tänä kesänä olen tainnut viehättyä oranssista. Feng Shuin mukaan oranssi merkitsee optimismia ja muutosta. Ehkäpä parvekekukkien kautta olen suhtautumassa elämääni Helsingissä positiivisemmin ja yritän hyväksyä muuton mukana tullutta paikkakunnanmuutosta.

Parvekkeelta löytyy muun muassa mustasilmäsusannaa, miljoonakelloa amppeleissa, pelakuita, verbenaa, kesäpäivänhattua sekä kesäleimua. Mustasilmäsusannan ostin pienenpienenä taimena, nyt se kasvaa kaikenaikaa isommaksi ja isommaksi.







3 kommenttia:

  1. Oi, onpas ihanan vehreä keidas teillä!

    Mites ois taas pitkästä aikaa vaatepostauksia? ;)

    VastaaPoista
  2. Kateellisena katselen teidän ihanaa kukkapartsia...meillä kun yks kukka ja sekin tekee kuolemaa :))

    VastaaPoista
  3. SunSun: Minäkin nautin vehreästä keitaastamme. Erityisesti mustasilmäsusannan vehreys on ilahduttanut minua kovasti.

    Mia: Parvekekukkajuttuihin voi oppia lukemalla erilaisia kukkaopuksia.. tai sitten voi vaan ajatella, että kukkistelu ei ole kaikkien juttu=). Minäkin olin alkuun aivan surkea parvekekukkien kanssa, mutta vähitellen olen oppinut kuuntelemaan kukkia ja ymmärtämään niitä.

    VastaaPoista