sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Saappaat testauksessa

Uudet saappaani ovat olleet kovassa käytössä ja ovat sekä ulkonäkönsä että tyylinsä suhteen monikäyttöiset. Ne sopivat työkäyttöön ja arkiasuihin, jos niitä nyt asuiksi voi kutsua. Suositelen Artin kenkiä kaikille niitä harkitseville.


Mutta, mutta kuinkas sitten kävikään.. Olimme lauantaina Itäkeskuksessa ostoksilla ja etsimme K:n 3-vuotiaalle siskonpojalle synttärilahjaa. Reissulta todellakin tarttui mukaan myös ihan jotain muuta. Kävi nimittäin niin, että ohittaessamme Pertti Palmrothin liikettä, näkökenttääni eksyi alennuslaarin kauniit ryppyvartiset saappaat. Paha tapani on oikeastaan aina ostoksilla käydessäni tsekata alennuslaarit, mistä saan "kiittää" vanhempiani. Tämä tapa kostautui jälleen kerran ja mukaani lähtivät ihka ensimmäiset P.P:n kengät.

Nyt tulee sitten testattua, kuinka hyvin aidoilla suomalaisilla laatukengillä pysyy pystyssä talven liukkailla keleillä. Muutenkin tämä aihe on kiinnostanut minua sillä täällä Helsingissä monet kulkevat kesä talvet samoilla kengillä. Onneksi talvipukeutuminen taitaa olla jonkinmoinen trendi tällä hetkellä ja kunnon talvikamppeita näkee yhä useammalla jopa pääkaupunkiseudulla.

3 kommenttia:

  1. Saappaat on oikein hienot.

    Mulla on Huuto.netistä hommatut Palmrothin saappaat, ja niiden pohja ei ole mitenkään erityisen pitävä. Ei se superliukaskaan ole (niinkuin mun maihareissä jotka on hengenvaaralliset), mutta ei niissä mitenkään älyttömän hyvä pito ole.

    Olen tullut siihen tulokseen, että ainakin ne mun kengät on kaupunkikengiksi hyvälle hiekalle tarkoitetut.

    VastaaPoista
  2. heh, palmroth on mun suosikki. Ei ehkä ollut yllätys.... =) Haluu nähdä niistä kuvan!

    VastaaPoista
  3. Missä kuva? Mulla on kans yhdet mutta ne on pikkusen liian isot :(

    VastaaPoista