keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Ihanan auringon alla

Alkuviikosta olen melko ripeästi selvinnyt aamutoimista, mikä on aina positiivista. Tämä johtunee siitä, että olen joka ilta kiltisti laittanut seuraavan aamun vaatteet valmiiksi odottamaan, jopa henkariin asti, ja näin olleen töihin lähtö on ollut melko vaivatonta. Yleensä vaateprobleemat estävät nopeat lähtöni töihin, mutta ilmojen lämmetessä myös mielialani on kohonnut eivätkä kaikki vaatteet enää tunnut ns. vääriltä. Mikään ei ole inhottavampaa kuin se, että kaikki, mitä päälleen kiskoo, tuntuu väärältä. Toisaalta tiedän jo, mistä näinä päivinä kiikastaa, joten olen jo askeleen lähempänä tervettä minäkuvaa :).Olen myös vakaasti sitä mieltä, että kesällä auringon paisteessa ainakin suomalaisilla on paljon paremmat mahdollisuudet olla tyytyväisempiä itseensä kuin talviaikaan. Enkä siis tietenkään puhu tässä pelkästään ulkonäöstä vaan myös siitä, mitä siellä korvien välissä liikkuu. Ehkä auringolla on kaikkeen parantava vaikutus. Tänään kuitenkin oli hieman pilvistä, kuten kuvista saattaa huomata.
Mikään ei ole kesällä mukavampaa kuin pukea päällekkäin ohuita vaatekerroksia. Kun puetaan päällekkäin useita ohuita vaatekappeleita, muodostavat ne yhdessä peittävän, mutta ohuen vaatekerroksen ja näin ollen työympäristössäkin voi olla vakavasti otettava, kesälläkin.

2 kommenttia:

  1. Kivan näköinen asu, mutta toi vaaleanpunainen takki on ainakin mun monitorolla ihan äiti-punainen... ;)

    VastaaPoista
  2. SunSun: Marjapuuro värinä on tosi nätti ja sopii mulle kovin hyvin. En muutenkaan enää saa väristä äiti-fiboja, joten pystyn käyttämään sitä ongelmitta ;).

    VastaaPoista